Wij verzenden uw pakket altijd zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling, het invullen van de aflevergegevens en het afronden van de gevraagde betaling.
Sommige voorbereidingen kunnen langer duren dan andere, omdat we niet noodzakelijk al onze duizenden artikelen op voorraad hebben en daarom een van onze vele onderaannemers moeten inhuren. Mocht dit onverhoopt het geval zijn met een van de medicijnen die je hebt gekozen om te bestellen, dan ontvang je direct nadat je erachter bent gekomen hier een bericht van onze klantenservice. Deze achterstallige artikelen worden natuurlijk zo snel mogelijk naar je adres teruggestuurd en het kost je natuurlijk geen cent meer dan de iets langere wachttijd, als deze producten als onderdeel van een totale bestelling worden opgenomen.
Als je het druk hebt en het is absoluut noodzakelijk dat je bestelling zo snel mogelijk wordt afgeleverd, zullen we daar indien mogelijk een oplossing voor vinden. Schrijf ons gewoon in het veld “opmerkingen” wanneer u uw bestelling voltooit. Het is ook de moeite waard om er rekening mee te houden als u wilt dat de producten in een zeer bepaalde tijd worden geleverd of als de producten bijvoorbeeld bij een secretariaat of bij een kantoor in een groter gebouw worden afgeleverd, wat moeilijk direct te vinden kan zijn. We willen het je zo gemakkelijk mogelijk maken, dus voel je vrij om ons te helpen waar je bent.
Wij versturen uw bestelling altijd naar het adres dat u bij uw bestelling opgeeft. Als algemene regel verzenden we uw bestellingen altijd met EU-prioriteitspost of DHL.
Wij raden u daarom aan om uw medicatie-aankopen altijd in één keer af te ronden, om zo verzendkosten te besparen.